Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна на сегменти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Честно казано съвет за това пътуване не бих ти дал. Дано нямаш проблеми, защоото там падат глави за такива ремонти. Аз не бих рискувал. Бих взел кола на заем или бих се нагъзил да направя ремонта преди пътуването, каквито и заеми и недоспиване да ми струва.
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #17
      Напълно съгласен съм с Венци.. голям риск ще поемеш.
      2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
      GSM: 0888 520 600

      Comment


      • #18
        Аз пък изобщо не съм съгласен с вас двамката.Ако се направи ремонт,не се знае дали нещо няма да се забрави при събирането.Освен това на мотора му е нужна приработка и дозатягане на главата.Освен това има и други рискове-възможно е да има некачествени гарнитури и семеринги и да се появят течове.Затова,вземи си една туба масълце и си пътувай спокойно,колата ще те откара и докара от Германия Това е мойта препоръка.Слушай патило
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #19
          Аз също съм на мнение,че е много по-рисковано да се тръгне на дълъг път с току що сглобен двигател,още повече щом ще го прави някой "майстор" Представи си,че стигаш до средата на някоя от безкрайните магистрали на Германия и изведнъж се оказва,че "майстора" е забравил да дозатегне главата или недай си боже е забравил да ти сложи някое бутало или сегмент
          Толкова години и километри е изминал тоя двигател с тая компресия и точно за тия 5000км не вярвам да се скапе.Щом няма течове и си работи добре взимай дет вика Вируса 2л. масълце и леко,без много настъпване ще отидеш и ще се върнеш.

          Относно сегментите,когато правихме мотора за четитите бутала оригиналните сегменти струваха 72лв а българските 50лв.За такава минимална разлика мисля,че е по-добре нещо по-качествено.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Boby
            Аз също съм на мнение,че е много по-рисковано да се тръгне на дълъг път с току що сглобен двигател,още повече щом ще го прави някой "майстор" Представи си,че стигаш до средата на някоя от безкрайните магистрали на Германия и изведнъж се оказва,че "майстора" е забравил да дозатегне главата или недай си боже е забравил да ти сложи някое бутало или сегмент
            Толкова години и километри е изминал тоя двигател с тая компресия и точно за тия 5000км не вярвам да се скапе.Щом няма течове и си работи добре взимай дет вика Вируса 2л. масълце и леко,без много настъпване ще отидеш и ще се върнеш.

            Относно сегментите,когато правихме мотора за четитите бутала оригиналните сегменти струваха 72лв а българските 50лв.За такава минимална разлика мисля,че е по-добре нещо по-качествено.
            За 72лв оригинални-ТАШАЦИ! Калкулирай за бензинов мотор по 28лв до 40лв за цилиндър
            Аlfa 164 Super 2.5TD

            Comment


            • #21
              Че кой е казал,че съм си ги купил от магазина на клиентска цена
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от virusalfa
                Първоначално публикувано от Boby
                Аз също съм на мнение,че е много по-рисковано да се тръгне на дълъг път с току що сглобен двигател,още повече щом ще го прави някой "майстор" Представи си,че стигаш до средата на някоя от безкрайните магистрали на Германия и изведнъж се оказва,че "майстора" е забравил да дозатегне главата или недай си боже е забравил да ти сложи някое бутало или сегмент
                Толкова години и километри е изминал тоя двигател с тая компресия и точно за тия 5000км не вярвам да се скапе.Щом няма течове и си работи добре взимай дет вика Вируса 2л. масълце и леко,без много настъпване ще отидеш и ще се върнеш.

                Относно сегментите,когато правихме мотора за четитите бутала оригиналните сегменти струваха 72лв а българските 50лв.За такава минимална разлика мисля,че е по-добре нещо по-качествено.
                За 72лв оригинални-ТАШАЦИ! Калкулирай за бензинов мотор по 28лв до 40лв за цилиндър
                Оригинални сигменти на АЕ за Т.S 2.0 има на Стамболийски 155 цена клиент 90 лева
                -Аз си мисля нещо, мисля си .
                -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
                Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

                Comment


                • #23
                  Аз не апелирам да се тръгва с ремонтирана кола, а да не се ходи с тази кола - това е най-сигурния начин
                  2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                  GSM: 0888 520 600

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Grigor
                    Аз не апелирам да се тръгва с ремонтирана кола, а да не се ходи с тази кола - това е най-сигурния начин
                    Логично звучи....Обаче явно момчето няма пари за нова.Но има коли,които освен двигателя,всичко друго е тип-топ,така,че аз го оставям сам да прецени.Най-важното са спирачките,кормилната уредба и гарнитурата м/у шофьорската седалка и педалите
                    Аlfa 164 Super 2.5TD

                    Comment


                    • #25
                      Оригинални сигменти на АЕ за Т.S 2.0 има на Стамболийски 155 цена клиент 90 лева[/quote]Сам прочети написаното от теб-ОРИГИНАЛНИ НА АЕ А виж оригинални на Гьотце колко са
                      Аlfa 164 Super 2.5TD

                      Comment


                      • #26
                        ще трагна така и няма да настъпвам много масло вече си взех,просто няма как да направя ремонт или да тригна с друга кола времето ми е мн малко,дано вси4ко е наред сте тригвам в понеделник а като се върна ще пиша какво е станало и ще пиша и за ремонта които предстои.благодаря на всички за мненията.
                        Alfa Romeo 164 2.0 TS 92 год.

                        Comment


                        • #27
                          Освен да долееш мъничко масълце и най-много да си свърши течността от стъклоумиващото казанче-ето това ще стане,това не е Опел Кадет
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #28
                            за течноста на чистатките не разбрах точно,може ли да поясниш.може и аз да не загрявам бързо ама не разбрах
                            Alfa Romeo 164 2.0 TS 92 год.

                            Comment


                            • #29
                              Колата си мина 6000км с доливане на масло гори около 800мл на 1000км сега вече остава ремонта.дано скоро да мога да се похваля с успешен такъв.
                              Alfa Romeo 164 2.0 TS 92 год.

                              Comment


                              • #30
                                ОСвен да кажа - честито безаварийно завръщане !

                                При ремонта един съвет от мен /може да не съм прав де/ - не вади ризите от блока....

                                Аз ги извадих на Туин Спарка и после последваха още 2 махания на главата.... на един от цилиндрите имаше малко корозия по блока /където ляга ризата/ и едвам го уплътнихме....
                                2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                                GSM: 0888 520 600

                                Comment

                                Working...
                                X