Честно казано съвет за това пътуване не бих ти дал. Дано нямаш проблеми, защоото там падат глави за такива ремонти. Аз не бих рискувал. Бих взел кола на заем или бих се нагъзил да направя ремонта преди пътуването, каквито и заеми и недоспиване да ми струва.
Известие
Collapse
No announcement yet.
смяна на сегменти
Collapse
X
-
Аз пък изобщо не съм съгласен с вас двамката.Ако се направи ремонт,не се знае дали нещо няма да се забрави при събирането.Освен това на мотора му е нужна приработка и дозатягане на главата.Освен това има и други рискове-възможно е да има некачествени гарнитури и семеринги и да се появят течове.Затова,вземи си една туба масълце и си пътувай спокойно,колата ще те откара и докара от ГерманияТова е мойта препоръка.Слушай патило
Аlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
Аз също съм на мнение,че е много по-рисковано да се тръгне на дълъг път с току що сглобен двигател,още повече щом ще го прави някой "майстор"Представи си,че стигаш до средата на някоя от безкрайните магистрали на Германия и изведнъж се оказва,че "майстора" е забравил да дозатегне главата или недай си боже е забравил да ти сложи някое бутало или сегмент
Толкова години и километри е изминал тоя двигател с тая компресия и точно за тия 5000км не вярвам да се скапе.Щом няма течове и си работи добре взимай дет вика Вируса 2л. масълце и леко,без много настъпване ще отидеш и ще се върнеш.
Относно сегментите,когато правихме мотора за четитите бутала оригиналните сегменти струваха 72лв а българските 50лв.За такава минимална разлика мисля,че е по-добре нещо по-качествено.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от BobyАз също съм на мнение,че е много по-рисковано да се тръгне на дълъг път с току що сглобен двигател,още повече щом ще го прави някой "майстор"Представи си,че стигаш до средата на някоя от безкрайните магистрали на Германия и изведнъж се оказва,че "майстора" е забравил да дозатегне главата или недай си боже е забравил да ти сложи някое бутало или сегмент
Толкова години и километри е изминал тоя двигател с тая компресия и точно за тия 5000км не вярвам да се скапе.Щом няма течове и си работи добре взимай дет вика Вируса 2л. масълце и леко,без много настъпване ще отидеш и ще се върнеш.
Относно сегментите,когато правихме мотора за четитите бутала оригиналните сегменти струваха 72лв а българските 50лв.За такава минимална разлика мисля,че е по-добре нещо по-качествено.Калкулирай за бензинов мотор по 28лв до 40лв за цилиндър
Аlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
Първоначално публикувано от virusalfaПървоначално публикувано от BobyАз също съм на мнение,че е много по-рисковано да се тръгне на дълъг път с току що сглобен двигател,още повече щом ще го прави някой "майстор"Представи си,че стигаш до средата на някоя от безкрайните магистрали на Германия и изведнъж се оказва,че "майстора" е забравил да дозатегне главата или недай си боже е забравил да ти сложи някое бутало или сегмент
Толкова години и километри е изминал тоя двигател с тая компресия и точно за тия 5000км не вярвам да се скапе.Щом няма течове и си работи добре взимай дет вика Вируса 2л. масълце и леко,без много настъпване ще отидеш и ще се върнеш.
Относно сегментите,когато правихме мотора за четитите бутала оригиналните сегменти струваха 72лв а българските 50лв.За такава минимална разлика мисля,че е по-добре нещо по-качествено.Калкулирай за бензинов мотор по 28лв до 40лв за цилиндър
-Аз си мисля нещо, мисля си .
-А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!
Comment
-
Първоначално публикувано от GrigorАз не апелирам да се тръгва с ремонтирана кола, а да не се ходи с тази кола - това е най-сигурния начинАlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
ще трагна така и няма да настъпвам много масло вече си взех,просто няма как да направя ремонт или да тригна с друга кола времето ми е мн малко,дано вси4ко е наред сте тригвам в понеделник а като се върна ще пиша какво е станало и ще пиша и за ремонта които предстои.благодаря на всички за мненията.Alfa Romeo 164 2.0 TS 92 год.
Comment
-
ОСвен да кажа - честито безаварийно завръщане !
При ремонта един съвет от мен /може да не съм прав де/ - не вади ризите от блока....
Аз ги извадих на Туин Спарка и после последваха още 2 махания на главата.... на един от цилиндрите имаше малко корозия по блока /където ляга ризата/ и едвам го уплътнихме....2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
GSM: 0888 520 600
Comment
Comment